epic i slang

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 23 Wrz 1998, 18:30:32 CEST

On Wed, 23 Sep 1998, [ISO-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Wkolko burzy sie o tputs. Jest cos w slangu czym mozna by zastapic tputs ?
> Uzywam Debianowego slanga w wersji slang0.99.38 (stary ?)
				      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jeju ..! ;)

Prosilem aby Ci ktorzy "pakuja" podciagneli soft do
1. egcs >= 1.1 ( gcc >/dev/null )
2. libstdc >= 2.9
3. bash >= 2.02.1
4. perl >= 5.005_02
5. slang >= 1.2.2
6. gtk+ >= 1.1.1
7. ncurses >= 4.2

To nie sa moje jakies tam widzimisie/zachcianki ale docelowo i tak w obu
wersjach PLD bedzie soft tej klasy. Budujac pakiet na starym gcc, perlu
itd. mozemy miec problemy z ponownym przebudowaniem tego softu ->
z autopsji...

Odnosnie tputs sprawdz czy sa includowane <nsurses.h> i <termcap.h> i czy
binarki sa linkowane z ich bibliotekami..

na gazie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu