adduser.sh

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 22 Wrz 1998, 23:46:10 CEST

> Tylko jak robimy na $HOME 701, to trzeba by umask na 007 (albo 027),
> bo jek nie, to np. "less ../user/mbox".
> A co wy na to, żeby się tego całkiem pozbyć. Widzę to tak:
> - adduser zakłada dodatkowo katalog "/home/httpd/public_html/user"
> - jest on podlinkowany do $HOME/public_html
> - apache czyta z tego drugiego katalogu.
Razem z adduserem w pakiecie wyladuje zamiennik etcskel.
Bedzie zawieral .bash_profile, .bashrc, .bash_logout, .k5login, .inputrc,
.tcshrc oraz 3 katalogi: tmp, bin (puste) i public_html z index.html i
PEWNYM rysunkiem (zainteresowanych odsylam do Wojtka).
W attachu ida w/w pliki, czekam na komentarze/poprawki
Donyslny umask - 077, LANG=pl, EDITOR=/usr/bin/vi (chetnie zamieniłbym na
joe ale wiem że większość woli vi), prompt został taki jak w RH, są 2
aliasy:
ls='ls --color=tty'
ll='ls -lA'

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |