epic i slang

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 24 Wrz 1998, 08:14:58 CEST

On Wed, 23 Sep 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> Kurde, ja mam modem i nie stac mnie na to :(
> zwlaszcza ze przydaloby sie wszystko pokompilowac...

Qrde... tyz prowda...;) Mozemy zrobic inaczej, przyjdz do mnie z
dyskietkami i zapakujemy chociaz czesc.. dlaje mozna to zdownloadowac
gdzies na host dostepowy (ppp) do incominga... Mozna tez same patche w
niektorych przypadach zaciagnac -> do podbicia wersji.. A Jak juz nic nie
wychodzi to robic na starym -> my sie bedziemy meczyc aby to na nowszym
sofcie puscic ...

na gazie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin