epic i slang

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 24 Wrz 1998, 10:56:23 CEST

On Thu, 24 Sep 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Ale bez totalnego mieszania w pakietach jest to nie do zrobienia....

Nie ma mowy o zadnym pomieszaniu pakietow... jak bedziesz robil to
spokojnie i po kolei kompilowal czesc aplikacji pod kolejne blioteki nic
ci sie nie pomiesza ...

> 3. bash    = 1.14.7 - z 2.XX miałem problemy, część skryptow przestała
		           ^^^^^^^^^^ Wlasnie nalezy przejzec wszystkie
skrypty startowe i nie tylko aby poprawic je pod nowego basha... Jak
ludzie beda podsylali pakiety robione pod starym bashem -> to moze dojsc
do takiej systuacji ze w stable 1/2 programow nie bedzie chciala
wystartowac z initow a druga sie bedzie sypala .. no moze troche
przesadzilem z ta iloscia ..

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu