info: hdparm.spec

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 24 Wrz 1998, 11:56:25 CEST

On Thu, 24 Sep 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Summary(pl): narzedzie do ustawiania parametrow (E)IDE
						   ^^^^^
	"STASI" tez chyba ustawisz ... ale fakt.. glownie do ide

> [...]
> Buildroot: /var/tmp/%{name}-%{version}-root
>
> %description
> This is a utility for setting Hard Drive parameters.  It is useful for
> tweaking performance and for doing things like spinning down hard drives
> to conserve power.
>
> description -l pl
> Pakiet zawiera program pozwalający manipulować różnymi parametrami
> dysków (E)IDE. Przydaje się, gdy chcemy polepszyć wydajność naszego
> dysku (na przyklad opcje -u, -d), zatrzymać aby nie zużywał prądu
> na laptopie, itd. Proszę zapoznać się ze stroną manuala przed użyciem

Tutaj to ja z taka doza niepewnosci do tego podchodze... nie wiem czy
przypadkiem te flagi nie przykrywaja innych... bo jak tak to moze w
Makefile'u dolozyc $(RPM_FLAGS) czy jakos tak ... albo
CFLAGS="$RPM_OPT_FLAGS" make ... sam nie wiem..

> %install
> rm -rf $RPM_BUILD_ROOT
> mkdir -p $RPM_BUILD_ROOT/sbin
> mkdir -p $RPM_BUILD_ROOT/usr/man/man8
>
> install -s hdparm $RPM_BUILD_ROOT/sbin/hdparm
> install hdparm.8 $RPM_BUILD_ROOT/usr/man/man8

a binarka jest stripowana, bo nie sprawdzalem..?

> %files
%defattr(644, root, root, 755)
%doc  hdparm.lsm Changelog
> %attr(0755, root, root) /sbin/hdparm
> %attr(0644, root, man) /usr/man/man8/hdparm.8
>
> %clean
> rm -rf $RPM_BUILD_ROOT
>
> %changelog
>
> * Thu Sep 24 1998 Krzysztof G. Baranowski <kgb w knm.org.pl>
>
> - translation modified for pl
> - built against glibc-2.0.7 from non-root account
	          ^^^^^^^^^^^ Tutaj to juz chyba chlopaki z RH robili
to kiedys...

O.K zaraz to przebuduje na Tornado ..

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin