Ncurses - jak to z tym jest ?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w debian.eu.org
Czw, 24 Wrz 1998, 19:37:16 CEST

On Thu, 24 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Qrde...;) Jak..? Tzn. czy zrodla latales czy jakos configure przekonales
> czy co?

Latanie zrodel ograniczylo sie do zmiany z ncurses.h na slcurses.h
i -lslang (o ile mnie pamiec nie myli) :)
Z tym ze robilem to jeszcze na Debianie a wiec na starym slangu (patrz
kilka postow wstecz). Configure tez lekko zalatalem (tak by wykrywalo
slanga samodzielnie) ale ... wszystko juz w /dev/null. Zmienilem Debiana
na RH i mam zamiar zainstalowac sobie wszystkie pakiety z PLD-devel :)

BTW: Dzis zobacze czy uda mi sie to zlinkowac ze slangiem na golym RH5.1

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org