info: SVGATextMode.spec

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 24 Wrz 1998, 19:32:37 CEST

On Thu, 24 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Domyślnymi fontami ustawianymi przez SVGATextMode były fonty rosyjskie...
> i tutaj problem, co z tym zrobić, bo ponieważ to jest po prostu domyślny
> plik konfiguracyjny, żadnej zależności od potrzeb użytkownika w tym
> zakresie nie ma jak wprowadzić [1]. Ponieważ wyznaję zasadę robienia
> pakietów neutralnych językowo i w miarę możności neutralnych dystrybucyj­
> nie, wstawiłem tam pewne dobre fonty ISO-8859-1 dostępne w console-tools
> (są aż w pięciu rozmiarach). ISO-8859-2 z ramkami i tak tam na razie nie

...Rob tak aby gadaly po polsku i kropka! ;)
Ty jestes tutaj specem od tego i raczej wiesz najlepiej co jest dobre ;)

> Jeśli nikt nie ma nic przeciwko, biorę na warsztat zgv i gawka. Mam
> nadzieję, że nikt jeszcze nie zaczął.

Chyba nie ...

> BTW: Nie bardzo rozumiem, jak ma wyglądać komunikacja między PLD-stable
> i PLD-devel. Na tym ostatnim widziałem np. grepa, seda czy textutils,

Ja nie zdazylem dorobic tego co na cenzorze, a kloczek tego co na
magellanie ... ale to sie wyrowna..

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu