info:wwwoffle.spec

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 24 Wrz 1998, 20:42:02 CEST

> Mój pierwszy pakiecik.
> Może nie przyda się na dużych serwerach, ale dla dialup jest w sam raz.
>
> Od razu propozycja:  może stworzyć kilka profili PLD?  Dokładnie chodzi mi
> o podział na profil domowy i serwerowy.  Różniłyby się tylko zestawem
> proponowanych pakietów podczas instalacji.  Na przykład w domowym
> widzałbym leafnode (lub slrnpull), wwwoffle czy jakiegoś mniejszego MTA.
> Serwerowy miałby ich większe odpowiedniki (inn, squid, sendmail).
>
> Profil nie byłby czymś, czego należy się nezwzględnie trzymać.  Ja to
> [...]
To ja opisze jak to jest w Debianie :)
program pyta czy sie wzorujemy na 'Basic' czy 'Advanced', zaznacza w
dselectie (program do wyburu/instalacji pakitow) odpowiednie pakieciki a
potem mozna sobie do woli modyfikowac :)

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |