Szukanie pakietów

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 25 Wrz 1998, 11:38:40 CEST

On Fri, 25 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> Może komuś się przyda następujący patent na sprawdzanie, jakie wersje
> danego pakietu ma redhat, a jakie my:
[...]
> done | lftp | perl -nae 'chomp; if (/^ftp/) {$dir = $_} else {($nazwa =
> $F[8]) =~ s/-.*$//; print "$nazwa\t$dir$F[8]\n"}' | sort | perl -nae \
> 'print "\n" if $F[0] ne $poprz; print; $poprz = $F[0]' | cut -f 2- >pakiety
> Czy jakieś ważne katalogi tutaj pominąłem?
Powinno sie jeszcze dodac adres, gdzie przetrzymywany jest rawhide.

A najlepiej by bylo, jakby ktos z osob bedacych 'on-line' (Wojtek,
kloczek), zapuszczali cos takiego z crona powiedzmy raz dziennie
i wystawiali rezultaty gdzies na www (niekoniecznie html, moze byc
jako zwykly tekst).

Kris
--
Ojciec Hihotnik Trzeci, Szesciotysiecznik, HMS, Jego Wysokość
Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków, Krzysztof G. Baranowski