Uwagi i takie inne

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w debian.eu.org
Pią, 25 Wrz 1998, 14:50:35 CEST

On Thu, 24 Sep 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> Czyli jednak sendmail wylatuje???
> Nie można w dystrybucji zrobić 4 mailerów do wyboru? smail,qmail,sendmail
> oraz zmailer?

	Tak na marginesie jest jeszcze jeden znany mi ze slyszenia mailer:
"exim". Niestety nie slyszalem o nim nic dobrego (podobno wiadomosci
grzezna w spoolu nawet na miesiac :) )

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org