INFO: zmailer.spec

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w debian.eu.org
Pią, 25 Wrz 1998, 14:35:32 CEST

	Podsyłam speca do zmailera (+maly patch). Wiem ze zmailerem
zajmuje sie Ziemek ale mi zmailer byl potrzebny juz teraz (musze na
szkolnym serwie wywalic sendmaila) no i w wyniku tej potrzeby powstalo to
co podsylam :)

Preferowanego charset ustawilem na iso-8859-1. Ustawia sie to m.in.
w: SiteConfig.in (DEFCHARSET=ISO-8859-1) W kazym razie dla potrzeb PLD
bedzie trzeba zmienic na iso-8859-2
Z innej beczki. ZMailer wymaga grupy zmailer. Niestety IMHO nie ma mozliwości
dodania grupy + przypisania jej określonych userów czyli np.:
"zmailer:*:47:root,list,uucp,daemon"
automatycznie. Dlatego w mojej opini taka grupa powinna być w podstawowym
/etc/group (z pakietu setup ?) Na razie jest to zrobione w %pre domowym
sposobem ;)
Ponadto potrzebne (? po co) jest w /etc/services:
mailq          174/tcp                         # Mailer transport queue for Zmailer

ZMailera kompilowałem jeszcze na gołym RH5.1 przy pomocy egcs'a 1.0 :)))
BTW: od ktorej versji rpma jest Obsoletes ? Ja mam rpm-2.5-2 i coś obsolete
mi nie dziala :))

PS> Zapomnialem o dodaniu: chkconfig --add zmailer w odpowiednich makrach
(eh ta skleroza ;) )

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org