info: konwert

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 25 Wrz 1998, 14:10:25 CEST

On Fri, 25 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wojtek na razie kolekcjonujemy przetestowane pakiety. Najwyżej może potem
> to się podrasuje za pomocą GGI.
Ktos, gdzies kiedys na BQ, albo LSAP pisal o odpowiednim narzadku
umozliwiajacym odpalanie owych programow z nieroota. Niestety
nic wiecej nie pamietam, ani nie mam w archiwach. :(

Kris
--
Ojciec Hihotnik Trzeci, Szesciotysiecznik, HMS, Jego Wysokość
Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków, Krzysztof G. Baranowski