Uwagi i takie inne

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 25 Wrz 1998, 19:49:12 CEST

> Nie. Nie wylatuje ale /var/spool/mail przechodzi na własność sendmaila,
> zmailera lub smaila (bo on chyba też wrzuca rzeczy do /var/spool/mail.
Nie mam teraz dostępu do smaila ale coś mi świta że do ~/Mailbox też może
pocztę wrzucać... a nawet jeżeli standartowo tego nie ma to mogę dorobić,
tam są bardzo 'miło' rozwiązane sposoby dostarczanie/przesyłania poczty...

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |