Snapshoty na CD (coś dla modemowców)

hector@kki.net.pl hector w kki.net.pl
Pią, 25 Wrz 1998, 21:37:03 CEST

[piątek, 25 wrzesień 1998], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Z mojej strony nie ma sprawy :)
> W przyszłym tygodniu .. no najpóźniej za 1.5 tygodnia dostaję wypalarkę.
> na czymś trzeba będzie trenować wypalania :)

Ja się na to jak najbardziej piszę.  Rachunki telefoniczne rosną mi w
ostatnich miesiącach w postępie wykładniczym.
Możesz mnie już wpisać na listę życzeń.

Piotr Dembiński
ul. Królowej Jadwigi 61
62-502 Konin

> kloczek
> PS. Ciekawe czy szefowa łyknie mi zapotrzebowania na 200 płytek jako
> materiał biurowy .. 200 baterii AAA łyknęłą to i chyba to łyknie ;)

To ty niezłe przekręty tam robisz. :)
A może zarejestrujemy się jako grupa wyznaniowa i zaczniemy sprowadzać
samochody bez cła? ;)

Piotr 'pepe' Dembiński
--
Ludzie byli sobie kiedyś bliżsi. Broń nie niosła tak daleko. [S.J.Lec]