adduser.sh

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 25 Wrz 1998, 21:35:08 CEST

Proszę jeszcze raz przejrzeć i przetestować.
Teraz sprawa z /etc/skel - w RH jest to osobny pakiet etcskel, w PLD
raczej połączę to z adduserem. I teraz pytanie: czy przykładowe pliki rc w
/etc/skel mają być w pakiecie adduser (jestem za[1]) czy każdy pakiet
będzie je tam sam instalować?

PS: cały czas czekam na przykłady do umieszczenia w skel-u....

[1] dlatego, że po dodaniu pakietów istniejący użytkownicy nie 'dostaną'
odpowiednich plików rc

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |