Zmailer

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w linstar.zsz2.starachowice.pl
Sob, 26 Wrz 1998, 15:05:55 CEST

	Wlasnie u mnie na serwerze zmailer przechodzi chrzest bojowy :)
Jak dotad spisuje sie dobrze (nawet wspolpracuje z procmailem jak nalezy).

BTW: doszly moje spece (nowe) do zmailera ?? dzis je wyslalem ale jakos
do mnie majordomo ich nie przyslal (byc moze gdzies w queue sendmaila mi
zaginely - pewnie zbyt szybko zrobilem rpm -e sendmaik ;) ).
W kazym razie jesli nikt ich nie dostal to posle jeszcze raz.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org