blackbox spec

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 26 Wrz 1998, 15:39:55 CEST

On Sat, Sep 26, 1998 at 02:13:21PM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:

> 			     ^^^^^^^
> ...Moze lepiej zlap mnie na talku zanim przejdziesz do rzeczy ? ;)
po co?

W tej chwili wygląda na to, że wszystko (z wyjątkiem drivera do
mojej karty sieciowej w jądrze) działa w miarę poprawnie.
(tak, wiem o kłopotach z bazą rpmową).
Zresztą robiłem to na zupełnie bocznej maszynce (a i zacząłem to robić
głównie z powodu ciągłego zrywania routingu z warszawskiego
tpneta do magellana... ;-()

Na docelowej maszynie postawię kiedy indziej. ;-() (biedni studenci --
to będzie Linuxowa maszyna dla nich ;-).

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/