Mirrory devela

Adam Kozubowicz tapir w interdata.com.pl
Sob, 26 Wrz 1998, 16:53:41 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> Jedna uwaga. gtk+ i glib już jest na test od wczoraj. To samo ORBit. GNOME
> 0.30 wąsnie preparuję. należy się lada dzień spodziewać jeszcze GIMPa.

pl.po do gimpa już się kończy robić. Zostało mi tylko parę komunikatów z
których tłumaczeniem chcę się skonsultować z grafikami :-)

Jedna kwestia mi się urodziła - tłumaczenie pot-ów do GNOME. O ile wiem
(a wiem niewiele :-)) to GNOME jest w fazie szybkiego rozwoju. Oznacza
to m.in, że w krótkim okresie czasu będą się pojawiać nowe rzeczy, a
niektóre stare będą znikać. Jakie to będzie miało skutki dla już
przetłumaczonych pot-ów? Podejrzewam, że 'katastrofalne' - czy jest na
to jakaś metoda, czy wzdychamy ciężko i za każdą zmianą w programie
robimy także zmiany w pot-ach.

Pozdrawiam
Tapir
--
|| Adam Kozubowicz (Tapir) ||  InterData  || PKFL ||