info: apache

Sob, 26 Wrz 1998, 22:53:52 CEST

On Sat, 26 Sep 1998, Konrad Stepien wrote:
[..]
> Ups, przeoczyłem, ale pewnie zaraz poprawią.
>
> Ale jest jedna ważna sprawa, pakiet przerobiłem tak, że korzysta
> z /etc/mime.types a nie z własnego. Już w histori tego pakietu
> raz tak było, ale się wycofali, bo ten plik z /etc nie miał np.
> wpisu dla .htm. Chłopaki z rewhide dopisali do speca kawałek
> skryptu (w %post), który przerabiał tego mime.types.
> Pomysł taki sobie IMO.
> W tej chwili /etc/mime.types należy do pakietu mailcap.

Generalnie idziesz w dobrym kierunku. Jeden pakiet swoją zawartością nie
powinien poprawiać drugiego tylko oba powinny być kompletne i poprawne.

> Roboczo wysuwam propozycję, żeby tem plik nie należał do żadnego
> konkretnego demona/utilsa, a raczej do jakiegoś setup czy coś.

Mutt też chyba korzystał kiedyś z własnego mime.types lub mailcap, o co
kiedyś się z Andzym prywatnie spierałem, że nie powinno mieć miejsca.

> Wszystkie pakiety które potrzebują mime.types powinny zczytywać
> to z tego właśnie pliku, a nie ze swoich własnych. W ten sposób
> zapewniemy sobie "centralne sterowanie" mime.

Dokładnie. Hołk.