info: netcat.spec

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Sob, 26 Wrz 1998, 11:34:27 CEST

> Tutaj znalazłem w sumie dwa src.rpmy pod różnymi nazwami (nc i netcat)
> z tym samym pakietem i wziąłem lepszego speca; tutaj narządko ląduje
> w /usr/sbin, a tam w /usr/bin, i w sumie nie wiem, co jest lepsze.
> Różnią się też Group. Zostawiłem jak było w tej wersji, czyli /usr/sbin,
> ale może i zwykły użytkownik zechce czasem użyć, więc /usr/bin też miałoby
> sens. Netcat to takie wnętrze telneta, bardziej dostosowane do skryptów;
> może też słuchać na porcie.
Podaj choć jeden powód dla którego /usr/sbin będzie dla netcata lepsze od
/usr/bin....
Sam nieraz go używam, zawsze z konta uid>0...
a zwróć uwagę że niektórzy userzy wywalają [...]/sbin z $PATH...

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |