RAR?

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Sob, 26 Wrz 1998, 11:37:30 CEST

> To może unrar?
> A co do komercyjnych duperelek to dołączam się do pytania... Miałbym na
> przykład takiego Real Playera 5.0
teraz dalej: netszkapa?
Następna sprawa: pine
Nie mam wprawdzie teraz dostępu do jego licencji (jestm offline) ale
nieraz słyszałem że zabroniona jest dystrybucja binarek pine-a (na
przykład w Debianie 2.0 są pakiety pine-docs, pine-src i pine-diffs,
wszystko gotowe aby jedną komendą zrobić z tego binarnego deb-a)...

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |