PLD-devel Rulez ;)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 27 Wrz 1998, 00:06:40 CEST

>                                    ^
>
> Phi, co z tego, że tyle ludzi, skoro nic nie robią :-)
Pokaż mi inny system na którym jest w stanie się zalogować 600 (patrz
nast. post) użytkowników i działać 1800 procesów.
A to że są oznaczone jako sleeping to nie znaczy że nic nie robią!

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation