Pytania:

Nie, 27 Wrz 1998, 02:58:31 CEST

On Sat, 26 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Moze i tam komus chodzi to stabilnie ;) Dla mnie to jest okrojony 2.1, a i
> ze stabilnoscia np. 2.0.35 nie jest najlepiej ...

Nie przesadzajmy może :>

[troot w tryton log]$ uptime
  2:51am  up 54 days, 18:10, 17 users,  load average: 2.60, 2.35, 2.28
[troot w tryton log]$ uname -r
2.0.35

Jest to host dostępowy i router jednocześnie (w sumie poprzez ten
komputerek przez coś koło 18-ty czy 19-tu dzierżawkach jest podpiętych coś
koło 300 innych jednostek w parudziesiąt firamach i instytucjach) w
key.net.pl gdzie administruję.

Rudy też ma coś koło tego choć ruch jest na nim dużo mniejszy niż na
trytonie.

Jak widać nawet o 2:51 jest tam paręnaście osób, co w dzień daje do
czasami 80 osób.