blackbox spec

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Nie, 27 Wrz 1998, 09:57:52 CEST

On Sat, Sep 26, 1998 at 11:56:31PM +0200, Marek Obuchowicz wrote:
> [...]
> Biedni?
> A cóż 'biednego' jest w tym że będa pracować na jednej z
> najstabilniejszych maszyn na świecie i to z najnowszym softem?

Nie sądzę... Tj że soft najnowszy - to tak. Ze stabilnością mogą być pewne
problemy: AIC-7770
(przynajmniej ten model który jest u mnie)
lub eepro100/10 (mam jeszcze pewne alternatywy ;-)
nie mają pod 2.1.122 najlepszego wsparcia. I do tego planuję że będzie to
praktycznie jedyna lokalna maszyna PLD-devel (więc gdzieś będę musiał
kompilować soft ;-)

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/