info: glimpse

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Nie, 27 Wrz 1998, 10:00:56 CEST

On Fri, Sep 25, 1998 at 11:48:38PM +0200, Marcin Korzonek wrote:
> Hej,
> Glimpse było mi potrzebne do indeksowania newsów, więc dorobiłem.
> Mam nadzieję, że Wojtek wybaczy mi trochę stęchły soft ;) (ale to ostatnia
> dostępna wersja). I troszkę offtopic: jakie znacie inne godne polecenia
> systemy szybkiego wyszukiwania?

nie koniecznie superszybkiego... ale ht://dig jest niezły.

htdig-3.0.8b2-1
Name        : htdig                       Distribution: (none)
Version     : 3.0.8b2                           Vendor: (none)
Release     : 1                             Build Date: Sun Apr 26 20:45:49 1998
Install date: Fri May 15 19:52:37 1998   Build Host: wintermute.ceu.edu.pl
Group       : Networking/Utilities          Source RPM: htdig-3.0.8b2-1.src.rpm
Size        : 1196652
URL         : http://htdig.sdsu.edu/
Summary     : Search engine
Description :
Indexer and search engine for web documents. Recommended!

I częściowo spolczony (kravietz ma zasoby do niego, i chyba nie wypierał
się żeto udostępni ;-).

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/