info: netcat.spec

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Nie, 27 Wrz 1998, 12:40:58 CEST

On Sun, Sep 27, 1998 at 11:56:31AM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Wojtek zrobil to na poly-automatycznie i pomieszal prawa... beda 711,
> a z tym /usr/sbin to tez wymieni na /usr/bin jak chcecie ... Te restrykcje
> w devel maja charakter bardziej psychologiczny niz taktyczny i sa czescia
> experymentu jak cale devel zreszta... jak sie nie spodoba/sprawdzi to
> wrocimy do 755 i 4755 ...
To rzuć okiem jeszcze na rpma (skrypty /usr/bin/find-* mają 711 zamiast 755)
(przy czym nie jestem pewien czy nie poprawione w jakiejś nowszej wersji speca,
w Twoich źródłach jeszcze nie grzebałem (ale nowy jade działa bez patchy!!!).

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/