Pytania:

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 26 Wrz 1998, 18:34:11 CEST

On Sam, 26 Sep 1998, you wrote:

>Hmmm, ja od pewnego czasu korzystam z pgcc (opartego w końcu na egcs'ie) na
>2.0.35 i nie zauważyłem żadnych problemów mimo że już kilkakrotnie
>kompilowałem kernel (chociaż coś słyszałem że ponoć takowe są) ...

Bo tam są stosowane jakieś triki, które działają pod GCC, ale pod EGCSem
mogą nie działać. Alan Cox twierdzi że to zbyt zagmatwane, żeby poprawiać w
2.0.x. W 2.1.x kod jest już OK.

Mnie się raz zdarzyło, że prawie takie samo jądro kompilowane EGCSem i
zainstalowane na dwóch kompach na jednym co chwile padało, na drugim
chodziło normalnie.

Po przekompilowaniu GCC na obu działało OK.

Więc myśle, że przynajmniej na razie GCC 2.7.2 trzeba trzymać.
I pewnie w kernel-source:
Requires: gcc >= 2.7, <2.8
Czy jak to się zapisuje.

Pozdrowienia,
         Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !