Pytania:

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Nie, 27 Wrz 1998, 14:49:44 CEST

On Sun, 27 Sep 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Wojtek wiesz jak chyba spróbuję jednak przygotować kernel do stable na
> dniach. Chodzi o to żeby mogł być on już testowany. Po za tym IMHO możnaby
> pomyśleć nad jakimiś narzędziami do optymalizacji samego kernela. Chodzi
> mi o jakiś frontend który by ułątwiał wygenerowanie kernela w postaci
> rpm-a pod konkretną maszynkę. Bazować na pewno będę na ostatnim pre.
> Zameirzam dodać stuff od sangomy. Moze ktoś ma jakieś inne sugestie co do
> tego co powinno być dodane do kernela do stable ?

Dobra Tomek.. przygotujesz kernel 2.0.35+prepatche ale jak wyjdzie 2.2 to
i tak trzeba bedzie przebudowac czesc softu pod nim.. czy nie lepiej
wiec zostawic to w spokoju na razie i zajac sie shadow, pam, itp? ...to
jest moja propozycja. Aha nie wiem jak jest dokladnie z egcs'em i jajkami
2.0. Kompilowalem 2.0.35 egcsem i sypal wiecej warningow jak
kompilowanych *.o Dalej, kernel to chyba jedyny soft, ktory powinien
znajdowac sie w binarnym rpmie tylko i wylacznie na czas
instalacji systemu z bootkietek/ftp/nfs... Updaty powinny byc w postaci
zrodel tzn. z srpm'a powinien sie generowac pakiet ktory zawera czyste,
polatane zrodla kernela z umiejscowieniem ich w
/usr/src/%{name}-%{version} i w postin link linux -> %{name}-%{version}
A kazdy sobie potem sam bedzie kompilowal ... tak mi sie wydaje...

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu