zmiany w gcc ??

Piotr Kuszewski pkusze w sgh.waw.pl
Nie, 27 Wrz 1998, 15:53:56 CEST

Fri, 25 Sep 1998 21:32:32 +0200 (CEST), napisałeś:
>PS Ten Pascal to mina przeciwczolgowa -> aplikacja pisana pod
>kompilator...;( Czy nie ma jaiejs nowszej wersji tego albo zamiennika?

Kiedyś widziałem fpc (free pascal compiler -- paczka nazywa się
bodajże fpk). fpc jest klonem bp7 (jeśli chodzi o wersję języka) z
niektórymi elementami Delphi (tylko język, żadne ide). Kompiluje
całkiem szybko, ale testowałe tylko jeden wieczór.

Wadą jest fakt, że kiedy go ostatnio oglądałem to kompilował przez
generację kodu asm i podawanie go assemblerowi -- umiał wygenerować
tylko kod na i386 (i podobne) i motorolę.

				Piotrek