X11, windowmanagery i KDE

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 27 Wrz 1998, 18:03:27 CEST

Cześć,

Ostro się wziąłem za KDE i mam kilka próśb do pakujących inne pakiety:

W standardowym Xclients powinny pojawić się linijki:

if [ -x /usr/X11R6/bin/startkde ] ; then
  . /usr/X11R6/bin/startkde
fi

Proszę zwrócić uwagę na "." zamiast exec. Przyda się to przy niepełnej
instalacji KDE. Wtedy ten skrypt odpali panel, kfm i się skończy, a inny
WM będzie się mógł normalnie uruchomić.
Gdy KWM będzie zainstalowany skrypt kde wywoła go przez exec i nie wróci
do Xclients.

Druga sprawa:

Proszę dodać /usr/X11R6/share/kde/icons i
/usr/X11R6/share/kde/icons/mini do iconpath innych windowmanagerów, aby
mogły wyświetlać ikony programów KDE.  Nie mogłem wrzucić ikon KDE do
standardowych katalogów ze względu na konflikt nazw w niektórych
przypadkach.
Jeśli nie będzie to możliwe to może ktoś ma inny pomysł.

Miałbym też prośbę o przetestowanie moich pakietów z KDE jak tylko
stworzę kdebase (na razie nie ma z czym kdelibs testować).

Pozdrowienia,
          Jacek
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !