info:gimp.pl.po

Nie, 27 Wrz 1998, 18:35:17 CEST

On Sun, 27 Sep 1998, Adam Kozubowicz wrote:

> Jest na Incoming na cenzorze. Podczas robienia z niego *.mo podaje błąd
> nie znaleziono nagłówka - chyba chodzi o brak Xgettext-Options i Files,
> ale *.mo tworzy. Niestety w gimp.pot też brakuje tych wpisów.

Dobrze, że teraz bo właśnie udało mi się pierwszyz raz spakować gimpa w
paczkę. Będzie to snapshot z 980921 (dzisiaj jakoś do CVS nie można się
dobić). Spec jest już dostosowany do nowego 1.1 ale ma też kilka haków
tymczasowych, które w wersji ostatecznej nie mpowinny być już obecne.

Wyślij może przy okazji ludzim od GIMPA tego po żeby dołąćzyli.

kloczek
PS. Ja zaraz kończę na dzisiaj także GIMPa ta test to już raczej jutro z
rana wrzucę. Jeszcze tylko poślę wyciąć z rcs2log (Wojtek przejrzyj to
dokłądnie bo musisz względem tego trochę błędów popprawiać).