spec do bo do poprawki

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Nie, 27 Wrz 1998, 19:00:26 CEST

On Sun, 27 Sep 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Podsyłam speca do boa, którego jeszcze trzeba dokończyć. Chodzi o to żeby
> układ katalogów był taki jak w specu tzn. zastępujący apache. Trzeba też
> albo dodać "Obsoletes: apache, apache-deve" albo "Confict: apache,
> apache-deve" (to już sam zdecyduja co będzie lepsze. Wojtek jak
> zedecydujesz się na jedno bąć drugie to też podobnie będę musiał
> zmodyfikować apache żeby wykluczyć obecność dwuch httpd w systemie.

Jak jest z tym userem http i grupa www w systemie ? Bo nie przypominam
sobie aby w setupie cos takiego bylo... Ja dalem root.root, moze
powinienem nobody.nobody ... a katalogi przenioslem do /home/http,
bibnarki do /usr/sbin ... Szczerze mowiac boa nie ma supporta dla ip6...
chyba z wirtuali tez niet (pewny nie jestem)....

na gazie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu