info:gnome*.pl.po

Nie, 27 Wrz 1998, 19:47:52 CEST

On Sun, 27 Sep 1998, Adam Kozubowicz wrote:

> gnome-media.pl.po
> gnome-objc.pl.po
> gnome-libs.pl.po
> gnome-admin.pl.po
>
> na Incoming na cenzorze.

OK. Ale to już na jutro. W sirodę planuję rokompilację wszystkiego od
począrtku więć zdąży i to. na razie resztą rzeczy od gnome nei zajmowałbym
się, bo nie mam pewności czy wejdzie to w takie jpostaci jak było w
0.2[78] do 0.30.

kloczek
PS. Przyznam, że ja już nie nadąrząm z włączaniem nowych rzeczy. Wojtek
także juz zaczyna narzekać ;) Oby się to tylko nie odbiło na jakości :>