info: gzip

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Nie, 27 Wrz 1998, 14:35:09 CEST

[niedziela, 27 wrzesień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał:

> ....Fajnie ... tylko Andrzej juz go wczesniej zrobil ...

Kurcze. Znowu na darmo. Ale zanim zacząłem robić tego spec-a,
sprawdziłem:
ftp://magellan.shadow.eu.org/PLD-devel/RPMS/
ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/PLD-stable/SPECS/
i nigdzie nie znalazłem gzip.spec.

Proszę więc o poinformowanie o skończeniu wytwarzania speca na listę
(zwłaszcza jeżeli nie podrzuca się go koordynatorom)!

--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org