SOS -> pakiety podstawowe

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 28 Wrz 1998, 07:58:11 CEST

Hej,
	Poniewaz z Marcinem powoli zaczynamy sie nie wyrabiac z
pakietami (Tomek chyba tez jest zawalony po uszy) i w zwiazku z tym czas
zakonczenia realizacji projektu sie oddala mam goraca prosbe do wszystkich
packagerow:
	na ftp://magellan.shadow.eu.org/pub/SRPMS sa podstawowe pakiety
systemowe ktore musza sie wejsc w skalad obu wersji PLD (90% z nich ...).

Sa tam pakiety male i duze, grube i cienkie, wazne i mniej wazne ... Na
biezaco robie przede wszystkim te pakiety, i jak by sie znalazl ktos
chetny do pomocy to moze `przelistowac` zasoby na magellanie i pomoc w
dorabianiu tych podstawowych rzeczy... Ja systematycznie wywalam czesc
rzeczy z /pub/{SRPMS/RPMS} i przenosze po oczyszczeniu do
PLD-devel/{RPMS,SRPMS}...

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin