Copyright: Custom

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Sob, 26 Wrz 1998, 14:01:08 CEST

On Sat, 26 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Bzdura jakowas ...
Raczej nie bzdura, a licencja wymyslona sobie przez autora, z ktora
nalezaloby sie zapoznac i ja respektowac. Kazdy autor softu moze go
wypuscic pod taka licencja jaka mu sie podoba.

Btw, a o jaki program chodzi ?

Kris
--
Ojciec Hihotnik Trzeci, Szesciotysiecznik, HMS, Jego Wysokość
Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków, Krzysztof G. Baranowski