blackbox spec

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Sob, 26 Wrz 1998, 14:10:10 CEST

On Sat, 26 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> A co z Packager? Nie ruszałem (na razie niczego nie robiłem od zera, tzn.
> od tar.gz) - kto to właściwie jest, skoro speca dotyka wielu?
Teoretycznie to powinno byc pole kontekstowe, czyli osoba, ktora ostatnia
zbudowala pakiet. (kazdy wstawia sobie wpis "imie nazwisko <email> do
.rpmrc).

O ile w przypadku pakietow robionych przez pojedyncze osoby ma sens
wstawianie tam imienia, nazwiska i emaila, o tyle w przypadku
dytrybucji powinno tam byc cos w stylu:

Packager: PLD <pld-bugs w bla.bla.bla>

Daje to podstawe do stworzenia jakiegos sensownego interfejsu
do raportowania bledow (mailing list, jitterbug itd.).

Comments ?

Kris
--
Ojciec Hihotnik Trzeci, Szesciotysiecznik, HMS, Jego Wysokość
Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków, Krzysztof G. Baranowski