info: wine.spec

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 28 Wrz 1998, 12:28:21 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Z tego co pamiętam to trzeba było dodać gdzieś nazwę jakiejś funkcji bo bez
> tego (mimo że sama funkcja jest w glibc-2.1) nie chce się poprawnie linkować
> (nie widzi funkcji) ...
Oj chyba trzeba bylo przekompilowac raz jeszzce glibca ... Ja czekalem az
sie wiecej bugow nazbiera i zapomnialem jak to trzeba bylo robic ...

> PS. I to ma być stabilna biblioteka (glibc-2.1) - sorry Wojtek, nie mogłem
> się powstrzymać ... ;)

To zerknij sobie ile poprawek jest w stabilnym 2.0.7 ;) pamietajac ze
2.0.94/95 ciagle sa jeszcze snapshootami... Skonczymy robic devela, beda
juz jajka 2.2 i 2.3 beda doszlifowane gliby 2.1.0 i przekompiluje sie to
wszystko za jenym zamachem -> a ty bedziesz dalej siedzial w jaskini ;))

Oppsss ... juz wiecej nie bede ;)

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu