modutils - bug ;)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w linstar.zsz2.starachowice.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 12:29:04 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> 		      ^^^^^
> Jezeli uwazasz ze takie cos to bug to wskaz mi dowolnego rpma a ja tez
> znajde Ci w nim jakis bug ;)

Po prostu jesli dasz symlinka to potem nie bedzie mozna manow skompresowac
bo sie symlinki nie zgodza (to do kompresji manow i docow na wykonczeniu w
rpmie - w/g Tomka ;). Wiec jest to bug. Jak juz bedziesz szukal tych bugow
w "dowolntych rpmach" to je od razu popraw ;)

> Najwazniejsze jest aby:
> 1. dany program dzialal poprawnie
> 2. uprawnienia na plikach byly odpowiednie.
> 3. skrypty w postin/preun/itp. byly poprawne ...
> 5. "Kosmetyka speca" to juz rzecz drugoplanowa -> aczkolwiek nie twierdze,
> ze niewazna ...

IMHO symlinki w manach raczej nie naleza do "kosmetyki" :)

Pozdrawiam.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org