modutils - bug ;)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w linstar.zsz2.starachowice.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 13:02:26 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> ... Poprawie to czywiscie, ale czy wy naprawde chcecie kompresowac
> wszystkie many i doce ?

Ja tak a to z tego powodu ze mam dosc maly dysk i wkolko brakuje miejsca
(na nowe mirrory ;)

BTW: Moze ktos chce zasponsorowac mojej szkole dysk 9GB ??? :)

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org