modutils - bug ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 28 Wrz 1998, 15:11:48 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, [ISO-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Chodzilo mi o developerów którzy rozwijają sam program "rpm" :)
Raczej specow od ext2...

> BTW: co sie dzieje z magellanem ? Cos ftpd z magellana nie dogaduje sie
> z moim lftp :) Jest jeszce jakis serwer w Szczecinie, ktory ma PLD-devel
> np po NFSie i ma innego ftpd'a ??? (chcę sie jak najszybciej zabrać za

Hm... dziwne.. bo mi chodzi calkiem normalnie.. przedwczoraj mogly byc
problemy z nim bo testowalismy granice jego mozliwosci, wczoraj byly
klopoty z siecia (ale przez pare minut).. powinien juz chodzic.

> Linux admin.misiek.eu.org 2.1.122 #2 SMP nie wrz 27 11:06:03 CEST 1998
> i586 unknown                         ^^^

Patche jakie ci obiecalismy mialy byc na 2.1.115, 2.1.122 nie instalowalem
jeszcze ze wzgledu na ilosc postow jakie poszly na liste kernel, no i
troche tak sie waham... chocby ze wzgledu na to aby magellan byl caly czas
osiagalny pod siecia. SMP wylacza sie poprze wyedytowanie Makefile i
wyhashowanie linijki z SMP. Dalej wyedytuj include/linux/task.h i ustaw
3072 jako max task, dla userow (MAX_TASKS_PER_UER NR_TASKS/4), dla roota
zostaw jakies 16 ... dalej w rc.local sprobuj forsowac:
echo 32767 >/proc/sys/fs/file-max
echo 32767 >/proc/sys/fs/inode-max (tutaj nie jestem pewien ale indow
chyba powinno byc 2x wiecej niz plikow -> KGB niech sie wypowie na ten
temat ;)
Dalej spruboj ipv6.. tzn.
ifconfig eth0 add 3ffe:200:f::2/48
route -A inet6 add 3ffe:200:f::/48 (jezeli bedziesz mial problemy to
net-tools 1.45 skompilowany na glibc-2.0.7 i z wsparciem dla ipv6 jest na
ftp://ftp.tuniv.szczecin.pl/pub/Linux/Linux-Forum/Glibc-2.0-IPv6/RPMS ->
mozesz wziasc binarnego rpma i nie bac sie, ze cos sie stanie..) Jezeli
oczywiscie jestes pod siecia....

> Niby nic dziwnego gdyby nie fakt, że mam tylko 1 procesor :) (a ten mi tu
> z SMP wyjerzdza) Cos zrobilem zle ? Kolejna sprawa: cos z PLD-devel
> korzysta z ptsów ? bo chciałbym wiedzieć jaka jest różnica między tty, a
> pts i zobaczyć jak to wychodzi "w praniu")

Tak, ssh, mc, eterm...itp. ale z pts'ami musisz poczekac do czasu
przejscia na glibc-2.1, na razie oswoj sie choc pare dni z kernelem 2.1,
bo potem nie bedziesz juz mial odwrotu (a przynajmniej powrot na glibc-2.0
i kernel 2.0 bedzie bardzo skomplikowany...)

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu