Uwagi i takie inne

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 08:19:15 CEST

On Sat, 26 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wogóle mam prośbę do tych co zną specyfikę pracy z UUCP żeby pod tym
> kontem także przyszykować nazrędzia jakie szykujemy do PLD tak żeby to
> było gotowe do szybkiego skonfigurowania.
Well, ja mam bardzo ladny, skomentowany po polsku, przykladowy
.m4 do wygenerowania odpowiedniego sendmail.cf, oprocz tego moznaby
wrzucic do /etc/uucp przykladowe pliki skonfigurowane dla uucp po
tcp/ip, a pare nastepnych do jakiegos katalogu examples czy cos
takiego. Oprocz tego jakies przykladowe mailertable.
Przy robienieu inna warto pamietac, o zrobieniu przykladowego
wpisu do newfeeds i o wrzuceniu  'send-uucp' do crontaba (tego
godzinnego).

Ktos robi/robil sendmaila lub inna ?

Kris
--
Ojciec Hihotnik Trzeci, Szesciotysiecznik, HMS, Jego Wysokość
Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków, Krzysztof G. Baranowski