Pytania:

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 16:26:59 CEST

On Son, 27 Sep 1998, you wrote:
>Wojtek wiesz jak chyba spróbuję jednak przygotować kernel do stable na
>dniach. Chodzi o to żeby mogł być on już testowany. Po za tym IMHO możnaby
>pomyśleć nad jakimiś narzędziami do optymalizacji samego kernela. Chodzi
>mi o jakiś frontend który by ułątwiał wygenerowanie kernela w postaci
>rpm-a pod konkretną maszynkę. Bazować na pewno będę na ostatnim pre.
>Zameirzam dodać stuff od sangomy. Moze ktoś ma jakieś inne sugestie co do
>tego co powinno być dodane do kernela do stable ?
Wiem, że to nie dokońca takie stable (chociaż nie słyszałem o kłopotach z
tym), ale ja bym był za e2compress (i oczywiście spatchowane ext2utils czy
jak im tam).
Poza tym modular-sound i najnowszy OSS/Free.

I najlepiej, żeby wraz z kernel-source instalowały się patche, tak aby
łatwo było je odinstalować - dla tych któży sami sobie chcą łatać jądro.

Pozdrowienia,
          Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !