Zmailer one more time ;)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 18:11:39 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Skąd istnieje? Ja mam tylko /etc/crontab.

No tak - pomyłka.

> Aha.
>
> [...]
>
> Oj, czyli pewnie nie uruchomi rzeczy odpalanych ze standardowego crontaba
> ani tym bardziej z /etc/cron{tabs,dir}/* ? No nic, najpierw sam cron, tego
> obejrzę kiedyś później.
No cóż. Lepszy rydz niż nic. Anacron może odpalać tylko w przedziałach
czasowych w odcinkach 1 dniowych (co 1, 5, 14, 21 dni itp.). Nie może
odpalać np co 40minut (taki już jego urok). Mimo wszystko dla ludzi,
którzy używają Linuxa w domu (i których komputer nie pracuje 24h/dobę)
jest to bardzo pomocne narzędzie.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl