Mala prosba !

Maciej Lesniewski nimir w kis.p.lodz.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 19:03:15 CEST

On Mon, Sep 28, 1998 at 10:16:48AM -0400, Przemyslaw Janaszek wrote:
> Witam !
> Mam do Szanownych Grupowiczow mala prosbe aby nie wstydzili sie swoich
> danych osobowych (imion i nazwisk). Glupio jest korespondowac (bez obrazy)
> z urzadzeniem (typu PaGer :)))
Ja bym dorzucił też od siebie prośbę o stosowanie sigdash'ów.
Wiele programów potrafi korzystając z nich ucinać sygnaturki automatycznie
tudzież można to załatwić makrem w _jedynym słusznym edytorze_.

Przypominam także, że dash'e powinny wyglądać następująco: "-- "
(dwa minusy i spacja!) - wiele osób zapomina o spacji..

Pozdrawiam.....

--
 *** Maciej Lesniewski                     Computer Engineering Department ***
 *** nimir w kis.p.lodz.pl                      Technical University of Lodz ***