=?ISO-8859-2?Q?Roz=B3o=BFenie_plik=F3w_w_serwerach_http_=28by? = ło: Re: ERROR: :) boa.spec)

Pon, 28 Wrz 1998, 19:53:35 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Konrad Stepien wrote:

> W indianinie zrobiłem /var/log/httpd. W końcu /var od tego jest
> BTW to model rozłożenia plików od http jest całkiem fajny, ale
> gdy ma się tylko jeden serwis. Jak się zakłada sporo virtuali
> to się może zrobić burdel.

Dlaczego ? Ja tam gdzie mam wirtualne www logi od poszczególnych wirtualek
wstawiam do podkatalogów do /var/log/httpd.

> U siebie logi trzymam obok html-i, jak się ma >10 virtuali
> to jest to rozsądne wyjście.

Czasami wolumeny z ktrych są serwowane zasoby http robi się ro i wtedy to
kompletnie odpada dlatego uwzględniając takie przypadki lepiej jest to
robić w podkatalogach /var/log/httpd.