WindowMaker

Adam Kozubowicz tapir w interdata.com.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 19:58:40 CEST

Marek Obuchowicz wrote:

> Pytanko dot. WindowMakera:
> jaka jest pełna ścieżka do pliku uruchamiającego go (chcę do etcskela
> dodać)?
>
> --
>   Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation

U mnie jest:

/usr/local/bin/wmaker do WindowMakera i
/usr/local/bin/wmaker.inst do instalatora (każdy user powinien go sobie
odpalić po raz pierwszy - tworzy strukturę katalogów i plików w homie.
Ale - ja mam instalowane z tgz-a, nie z rpm-a więc nie wiem czy z rpm-a
będzie tak samo.

Pozdro
Tapir
--
|| Adam Kozubowicz (Tapir) ||  InterData  || PKFL ||