info a2ps.spec

Pon, 28 Wrz 1998, 20:51:06 CEST

On Mon, 28 Sep 1998 ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL wrote:

> poprawiony... binaria i src.rpm ida na magellana (nie mam teraz dostepu do
> cenzora)
> Problem: czy warto wyodrebniac binarny pakiet ogonkify (i wtedy zamiast
> provides: ogonify dawac requies: ogonkify (najbardziej przeraza mnie
> w tym testowanie czy po rozdzieleniu dziala czy nie).

Brak jest wydzielenia pakietu devel z:
%attr(755, root, root) /usr/lib/lib*so
/usr/include/*
%doc /usr/info/*

W głównym pakiecie powinny być /usr/lib/lib*so.*.* i chyba brak jest
stripowania /usr/lib/lib*so.*.*. Przejrzyj czy wszytkie inne binarki są
postripowane.

Pliki /usr/lib/*la nie są potrzebne.
Czy info to jest dok devel do a2ps czy do użycia ?
Brak rejestracji przez install-info plików info i "Prereq:
/sbin/install-info" w pakiecie, ktry ma zawierać pliki info.

Cżęść plików w /usr/bin ma 711, a część 755. Może od razy lepiej dać:
%attr(755, root, root) /usr/bin/* ?