Apache - poprawki

Pon, 28 Wrz 1998, 20:56:44 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Konrad Stepien wrote:

> Wrzuciłem poprawionego apache na cenzora.
> Poprawiłem atrybuty plików w /usr/bin i zmieniłem usera na httpd
> (a może zrobić http bez "d").
> I przy okazji tego pytanko, czy konfigom też zmienić prawa na http(d)
> Można by zrobić prawa 664 i dopisywać uzerów do grupy http(d) coby
> mogli w konfigach dłubać.
> Na razie zmieniłem prawa tylko dla /home/httpd

OK. Przejrzę to jeszcze co zrobiłęś. Ja mam tylko takie pytanie czy
ptrzypadkiem w samym httpd.conf nie można użyć jakiegoś taga, który by
zrobił include. Wtedy może możnaby zrobić dołączanie wszystkich plików z
katalogu zawierającego opisy np. wirtualaek. Powinno się to jakoś dać
zrobić przez moduł perlowy (na pewno) ale pytanie czy bez tego też jest to
jakoś osiągalne ?