Poprawki i uwagi

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 28 Wrz 1998, 21:13:55 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Niestety przed chwilą zaglądałem na magellana i nie jest poprawiony. Mowa
> o tyl który jest na magellanie w PLD-devel/SRPMS. Nie ma tłumaczeń do de,
> fr, tr. Najlepiej weś speca ze stable i tylko dodaj poprawki. Tak bedzie
> Ci szybciej.

Sorki ale nie zrozumialem w pierwszej chwili o co Ci chodzi ...
sprawdzilem wersje softu czasy tworzenia itp... Nie zatrybilem ze chodzi o
opisy dla innych nacji ...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu